واکنش ایکر به شایعه گرفتن بازوبند کاپیتانی :"خبر کم آورده اند !"
 
اخبار رئال مادرید

ایکر کاسیاس ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا در پکن گفت که خوزه مورینیو ، مربی رئال هیچ درخواستی از او برای تغییر کاپیتان نداشته است تا شایعات روزهای اخیر را تکذیب کند .
کاسیاس گفت که علت چنین شایعاتی را "کمبود اخبار در این روزها " خواند و سعی کرد که به این شایعه خاتمه دهد :" این را فقط یک شوخی بدانید که تاریخ مصرفش دیگر تمام شده است . " . کاپیتان رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در سفرش به پکن که قرار است برای 100 دروازه بان جوان توضیحاتی بدهد ، این نظرات را ابراز داشت .
کاسیاس  به اهمیت کمک به "تمامی افرادی که به آن نیاز دارند : تاکید کرد و افزود :" همه جای دنیا فوتبال را می شناسند و میلیون ها هوادار ، پشت ما هستند و ما هم باید در مواقع لازم به آنها کمک کنیم . از شما به خاطر حمایتی که از مردم برای گسترش ورزش انجام می دهید سپاسگزاریم. "
حضور کاسیاس در پکن بخشی از پروژه "نسل آینده " است که "بنیاد خیریه ایکر کاسیاس " برایش تلاش می کند . تائو وو و ون بنیو ، نایب رئیس گوان پکن ، در این مراسم ، ایکر را همراهی می کردند .
آنها به خاطر " حضور بهترین دروازه بان جهان " در چین از او تشکر کردند و ون ، دروازه بان رئال را "با شخصیتی بی همتا " خواند .  کاسیاس در یک بازی خیریه در امروز و فردا شرکت خواهد کرد .                                                            

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 941
بازدید کل : 6021
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1