مدیر سابق بارسلونا :" مورینیو مربی بزرگی است "
 
اخبار رئال مادرید
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : caroline

خوان گاسپارت ، مدیر سابق بارسلونا روز دوشنبه در مورد مسئله روابط این تیم با رئال مادرید که پس از حرفهای خوزه مورینیو در فصل اخیر به آن ضربه خورده صحبت کرد . مربی پرتغالی را "مربی بزرگی " خواند البته ابراز امیدواری کرد که شخصیتش بهتر شود .
گاسپارت در مراسمی در فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت :"مورینیو را می شناسم چرا که او را با رابسون به اسپانیا آوردم . به نظرم یک شخص با ادب ، حق جو و یک مربی بزرگ است . "
سپس در مورد مدیر رئال مادرید نیز گفت :" فلورنتینو پرز یک جنتلمن بزرگ است و مثل مورینیو یک مرد خوب، خانواده دوست و با محبت است . "
وی افزود :" مورینیو می خواهد به هر نحوی شده بازیها را ببرد اما به نظرم در رئال مادرید کارهایش خوب جواب نداد . درست است که رئال فصل خوبی داشت اما بارسا بهتر بود ، استثنایی . رئال مادرید باید برای رقابت با بارسا بجنگد . البته به نظرم باید شرایط عادی شود ، نباید دیگر کلمات زشت تکرار شود ، با یک عذرخواهی همه چیز حل می شود ."
وی افزود که باشگاه ها باید "درون زمین " برای بردن تلاش کنند و ادامه داد :" رئال مادرید و بارسلونا رقیب هستند اما همیشه سعی کرده اند که آداب را حفظ کنند . من با مدیران رئال مادرید هم اختلافاتی پیدا می کردم اما پس از مدتی با یک عذرخواهی همه چیز حل می شد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 1041
بازدید کل : 6121
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1