چرا بازیکنان آکادمی رئال مادرید در تیمهای دیگر شکوفا می شوند ؟!
 
اخبار رئال مادرید

در خانه بزرگ می شوند اما در جایی دیگر شکوفا می شوند،چرا ستارگان آکادمی برای بزرگ شدن باید از رئال مادرید بروند؟در حالی که بارسلونا توانسته نهایت استفاده را از ستارگان جوانش ببرد،رئال مادرید هیچ گاه نتوانسته از جوانانش استفاده کافی را بکند و به نظر این روال به این زودی عوض نخواهد شد.
نبرد بارسلونا و رئال اکثرا به عنوان کانترا در برابر کارترا شناخته می شود.
کانترا به معنای تیمی که همواره از نیروی جوان خود استفاده کرده است و جوانان تیم هم چون مواد خام یک کارخانه پالایش یافته اند و به مراحل بالاتر رسیده اند.
و کارترا به معنای یک کیف پول بی انتها که اصلا با خرج کردن غریبه نیست و علی الخصوص بعد از عصر کهکشانی این روال در رئال مادرید به یک سنت بدل شد و این در حالی است که رئال مادرید در زیر این پوسته می تواند کانترا باشد،آن هم یک کانترای خوب.
ستارگان خانگی برنابئو در مسیر خود در باشگاه در تیم دسته دومی کاستیا که از توابع رئال مادرید است بازی میکنند.که توانسته است ستارگان بزرگی را به تیم ملی اسپانیا ببخشد.چون بوتراگوئنو ،وازگز،میشل،رائول و کاسیاس.همه ی اینها خیلی زود به تیم اول رسیدند و البته کاسیاس هنوز در تیم اول مادرید توپ می زند اگر چه

                            

سال های پایانی کار اوست.
در این سال ها رئال مادرید اجازه داده بهترین استعداد هایش از آن جدا شوند،و ترجیح داده استعدادهای مطرح جهان را خریداری کند.در این زمینه هم رئال مادرید دو شکست بزرگ داشته،کاکا و روبینیو که نتوانستند آنگونه که باید و شاید خودنمایی کنند و فرصت عرض اندام از ستارگان جوان رئال مادرید را هم گرفته اند.
اما با وجود اینکه  سیستم جوانان بارسلونا با فاصله ی زیادی تیم اول جهان است،اما رئال مادرید هم در این زمینه کاملا ناموفق نبوده است.بهترین گلزن اسپانیایی لیگ در فصل گذشته از ستارگان اسبق مادرید بود.و همینطور ستاره ی تیم زیر 21 سال اسپانیا در جام ملت های اروپا که در حال حاضر از سوژه های مهم انتقالات تابستانی است.و حتی یک بازیکن دیگر که خیلی ها معتقدند بهترین مهاجم جهان است،کسی که توانسته سه بار قهرمان چمپیونز لیگ شود.و کسی که توانست در فصل گذشته آمار بسیار خوبی از لحاظ گلزنی به جای بگذارد و بازیکنی که به تازگی به تیم ملی هم دعوت شد.بله،نگردو،ماتا،اتوئو،والرو و سولدادو همه برای موفقیت مادرید را ترک کردند.
به هرحال شاید نگردو و سولدادو برای رئال مادرید کوچک بودند اما اتوئو،کسی که در 15 سالگی به رئال مادرید آمد ثابت کرد استانداردهای لازم را دارد.یا ماتا کسی است که خیلی ها او را گل سر سبد استعداد های جوان اروپا می دانند شاید بالاتر  از اوزیل، دی ماریا،نیمار،و حتی کونترائو.
مورینیو به تازگی زیدان را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است.مردی که گرانترین خرید رئال تا آن زمان بود و آمدنش با ایجاد فلسفه زیدان ها و پاون ها همراه بود.یعنی ستارگان فوتبال در کنار گلچینی از جوانان رئال مادرید.اما متاسفانه پاون،براوو،پورتیلو و دیگر جوانان آن زمان رئال مادرید خوب کار نکردند و همین سبب شد که از آن روز به بعد هنوز به جوانان رئال مادرید بی توجهی میشود.
اما بعد از سه سال رئال مادرید فقط کوپا دل ری را فتح کرده است.شاید الان وقت آن باشد از جوانان باشگاه استفاده شود.در حال حاضر هم شاید به این راحتی نتوان کار کرد.از مانوئل پلگرینی بپرسید که با میدان دادن به جوانان در یک بازی با نتیجه 4-0 نتیجه را واگذار کرد و البته کارش را هم همینطور.
اما مورینیو سال گذشته شاید خیلی چیزها را روشن کرد"من به کانترا ایمان دارم ،اما برای آینده و نه حال حاضر"
پس این یک چرخه ناقص خواهد بود و هیچ جوانی به ترکیب اصلی نمی رسد و با اولین پیشنهاد جدی هر تیمی از رئال مادرید می رود.پس رسیدن به ترکیب اصلی برای جوانان رئال،تقریبا غیر ممکن است.

زیدان:"بر خلاف باور خیلی ها،رئال مادرید همواره سیاست میدان دادن به جوانان را داشته است"
گوتی:"ما از سیستم جوانانمان حمایت نکردیم،به جای کار روی جوانان پول را در راه خرید صرف کردیم.و چقدر غم انگیز است که کاسیاس در تیم تنهاست"
بن هایوارد - سایت گل

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 1092
بازدید کل : 6172
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1