درگیری مربیان ونزوئلا و برزیل بر سر نیمار
 
اخبار رئال مادرید
دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : caroline

مانو منزس ، مربی تیم ملی برزیل ، یکشنبه گفت که علت درگیری خود بین دو نیمه بازی تیمش با ونزوئلا به مربی تیم حریف ، توهین مربی این تیم به نیمار بوده است .
منزس در پاسخ به اتفاقی که در رختکن افتاد گفت :" بین دو نیمه او (مربی ونزوئلا ) به نیمار توهین کرد . او حق نداشت که با نیمار صحبت کند .  این فقط من هستم که حق صحبت با نیمار را دارم ، آن هم وقتی که لازم باشد . "
به گفته رودریگو پایوا ، سخنگوی فدراسیون فوتبال برزیل ، چند شاهد دیده اند که مقصر اصلی مربی ونزوئلا بوده و او این درگیری را شروع کرده است .
سازر فاریاس ، مربی تیم ملی ونزوئلا اما نظر دیگری دارد ، اعتقاد دارد که نیمار وقتی که بازیکن ونزوئلا روی زمین افتاده بوده است ، باید "احترام " می گذاشته و توپ را به اوت می زده است . وی افزود :" این نیمار بود که به من توهین کرد . به نظرم ناعادلانه بود که برزیل با چنین گلی برنده بازی می شد . پس به نیمار اعتراض کردم . من انتظار احترام دارم . نمی توانم ببینم که پلیس به من حمله می کند . " http://www.johndoyleblog.com/wordpress/wp-content/uploads/Mano_Menezes-300x184.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 1032
بازدید کل : 6112
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1