اخبار رئال مادرید
سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : caroline

ماینرزهاگن ، شهری 22 هزار نفری است که در شمال غربی رونانیا واقع شده است . جایی که نوری شاهین (1988) به همراه والدین و برادرش افق ، در آن رشد پیدا کرد . در حالی که کودکان آلمانی در سرمای سخت زمستان رویای اسکی بازی کردن در شهرشان داشتند (38 متر ارتفاع) ، نوری تمام هم و غم خود را فوتبال قرار داده است . اولین تیمش ، ماینرزهاگن آر اس وی 1921 بود که در شش سالگی وارد آن شد  ، باشگاهی که اکنون 14 تیم دارد .

http://s5.as.com/recorte/20110704dasdaiftb_19/XLCO/Ies/20110704dasdaiftb_19.jpg


وینفرد هوسل ، مدیر این باشگاه ، یک عکس به یاد مادنی نزد خود از سال 1998 دارد که در آن ، بازیکن رئال مادرید پیراهن آبی ماینرزهاگن را به تن دارد . هوسل به یاد می آورد :" ما به این شکل های مارسوم ، تالار افتخارات نداریم اما در اتاقی به همراه چندین پرجم و مدال ، با افتخار عکسی از شاهین در آن زمان را نگاه داشته ایم . "
اولین مربیش ، مایکرانز ( که در تصور مشخص است )  نام داشت که هنوز در این باشگاهی که رشد چشمگیری در این سالها داشته ،  مشغول به کار است . او به یاد می آورد :" از نوری چه به یاد دارم ؟ از همان روز اول می دانستم که به این جا می رسد . همیشه در تمامی رده ها بهترین بود . وقتی به بورسیا رفت ، 100 توپ در ازایش گرفتیم . "
شاهین بین سالهای 1994 تا 2001 در آر اس وی ماینرزهاگن بازی می کرد تا این که به بورسیا رفت .  تنها چهار سال بعد ، این بازیکن ترکیه ای - آلمانی به جوانترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا که اولین بازیش را انجام می دهد با 16 سال و 335 روز سن مبدل شد .
افق شاهین (1989) ، برادر بزرگتر نوری است و اکنون در تیم اصلی ماینرزهاگن توپ می زند . او در مورد بازیکن فعلی رئال مادرید می گوید :" وقتی بچه بودیم ستاره تیم بود ، حتی با این که سنش کمتر از ما بود . امیدوارم در تیم جدیدش هم همین طور باشد ."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 984
بازدید کل : 6064
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1