اخبار رئال مادرید
سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : caroline

امشب در برنابئو یک بازی بزرگ برگزار خواهد شد . البته قرار نیست بازیکنان درون زمین باشند ، بلکه با یک هدف انساندوستانه ، جمعی از افراد خیر دور هم جمع خواهند شد . بنیاد خیریه رئال مادرید و بنیاد خیریه ماکیاس چوکرون ، مراسمی را با عنوان " هائیتی و رئال مادرید " تدارک دیده اند .

http://s5.as.com/recorte/20110705dasdaiftb_23/XLCO/Ies/20110705dasdaiftb_23.jpg
بر روزی زمین برنابئو ، یک سکوی بزرگ تعبیه شده تا هوئکو ، آرا ملکیان ، خوزه مرسه (خواننده ای که شعری هم برای رئال مادرید خوانده) نینیا پاستوری ، نوا و هارلم به اجرا بپردازند . قرار شده که شش صد نفر در این مراسم حاضر باشند . رنج بلیط ها بین 150 تا 250 یورو بوده که کل این پول صرف کالج سن جراردو در هائیتی خواهد شد که توسط زلزله 12 پانویه 2010 در این کشور ، تخریب شده است . پیش از تراژدی ، این مدرسه میزبان 1200 کودک بود و هدف بنیاد خیریه رئال مادرید ، احداث دوباره این کالچ با 1500 کودک و 26 معلم است .
کمک هایی که اسپرانزا آخیره و فلورنتینو پرز برای این مراسم کرده اند ، نقش بسزایی در بهتر برگزار شدنش داشته است . شخصیت های فرهنگی ، هنری ، سیاسی و بازیگرانی همچون آنا دواتو ، ایمانول آرایس ، سروانتس ، وکتور اچا و انریکه مویجیکا در این مراسم حضور خواهند یافت .
در طول این مراسم خیریه ، حراجی های ویژه ای هم برگزار خواهد شد . از راکت نادال در فینال رولند گاروس گرفته تا پیراهن لس آنجلس لیکرز امضا شده توسط پائو گسول و یا لباس فرناندو آلونسو در گرند پریکس اخیر در والنسیا . همچنین پیراهن سارا باراس در لورکا ، پیراهن صورتی آلبرتو کونتادور در خیرو 2011 و کفش های پابی آلونسو در فینال مستایا . اما یکی از یادگاری هایی که مطمئنا پول زیادی را نصیب این مراسم خواهد کرد ، پیراهن کریستیانو رونالدو در فینال کوپاست همان پیراهنی که با آن توانست که یک گل تاریخی را به ثمر برساند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 992
بازدید کل : 6072
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1