کولیبالی : "شنیدن خبر تمایل مورینیو به تو ، مثل رفتن به دیزنی لند است "
 
اخبار رئال مادرید

سلیمان کولیبالی سن زیادی ندارد (16 سال) و طبیعی است که پس از آن که بشنود رئال مادرید پس از درخشش در جام جهانی زیر 17 سال که در چهار بازی 9 گل زد به او علاقمند شده است ، برایش خوشحال کننده باشد .
این بازیکن اهل ساحل عاجی در این باره به اسکای اسپورتز گفت :" شنیدن این که خوزه مورینیو تو را می خواهد مثل حضور در دیزنی لند وقتی که شش ساله هستی ، است ، مثل زندگی کردن در سرزمین رویاها . "
این مهاجم اهل قاره آفریقا اکنون در تیم سیه نا توپ می زند اما هنوز قرارداد حرفه ای نبسته است . مسئله ای که می تواند شانس انتقالش به رئال مادرید با پرداخت مبلغ اندکی به اندازه حق تمریناتش را زیاد کند . کولیبالی لقب "دروگبای جدید " را به خود اختصاص داده است . خودش می گوید :" می خواهم در بهترین سطح بازی کنم ، هر چند که اکنون متعلق به سیه نا هستم ..."
پس از حذف کشورش در مرحله یک هشتم توسط فرانسه در شنبه گذشته ، این مهاجم اکنون در تعطیلاتش به سر می برد و به زودی به ایتالیا خواهد رفت تا آینده اش را تعیین کند . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 1109
بازدید کل : 6189
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1