اخبار رئال مادرید
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید توانست که در سومین بازی خود برابر لس آنجلس گالکسی ، یک آغاز خوب را برای فصل 12-2011 داشته باشد .

  رئال مادرید پس از هشت تمرین سخت و پر فشار به مصاف تیمی می رفت که در بهترین روزهای فصل خود قرار دارد . کوئنت رائو و کایخون از ابتدا فیکس بودند تا برای اولین بار لباس تیم جدیدشان را به تن کنند .
در دقیقه 4 اولین موقعیت برای رئال مادرید ایجاد شد . روی پاس خوسلو ، مارسلو صاحب توپ شد که با پای چپ آن را روانه اوت کرد . در دقیقه 22 ، دیوید بکام ، با پاس میگل لوپز موقیت خوبی پیدا کرد که این توپ را نیز از دست داد . ثانیه هایی بعد ، خود بکام ضربه آزادی را روانه دروازه رئال کرد که ثمری نداشت . دقیقه 25 ، روی پاس گرانرو ، کاکا پشت محوطه 18 قدم صاحب توپ شد که این موقعیت هم حاصلی به همراه نداشت . اما این کایخون بود که دقایقی بعد گلزنی کرد تا ارزشهای خود را به اثبات برساند . روی پاس کاکا ، این بازیکن ضربه خوبی را به توپ زد . در دقیقه 37 کوئنت رائو هم موقعیتی بدست آورد که آن را به هدر داد .  این خوسلو بود که در دقیقه 40 در دومین بازیش در پیراهن رئال مادرید ، برای دومین بار روی پاس مارسلو گلزنی کرد تا رئال با دست کاملا پر به رختکن برود .
در نیمه دوم ، ستارگان دیگری همچون کریستیانو رونالدو و بنزما وارد زمین شدند .  کریستیانو در همان ابتدای ورودش در دقیقه 54 با ضربه پای چپ روی پاس اوزیل گلزنی کرد ، حرکتش فوق العاده بود و چندین بازیکن را جا گذاشت  . چند دقیقه بعد نوبت بنزما بود که روی پاس کوئنت رائو در محوطه شش قدم با ضربه سر گلزنی کند . بازی آرام و بی جان دنبال می شد که ناگهان آدام کریستمن ، یکی از گلها را روی ریباند از محوطه شش قدم ، وارد دروازه آنتونیو آدان کرد . در دقیقه 71 شوت پای چپ اوزیل را برایان پرک به خوبی دفع کرد .
در دقیقه 76 ، کاسادو جای کوئنت رائو ر ا گرفت تا بالاخره دقایقی فرصت رسیدن به تیم اصلی رئال مادرید را بدست آورد . در دقیقه 65 هم خسه جای کایخون وارد زمین شده بود . در دقیقه 83 بیرچال ، بازیکن گالکسی روی یک حرکت فردی به محوطه شش قدم رئال رسید که ثمری نداشت  .

گالکسی 1-4 رئال مادرید
رئال مادرید : کاسیاس (آدان) ، راموس (آربلوا) ، په په (آلبیول) ، کاروالیو (واران) ، مارسلو (ناچو) ، گرانرو (ژابی) ، http://myup.ir/images/36600258657416095189.jpgخدیرا (رونالدو) ، کوئنت رائو (کاسادو) ، کاکا (اوزیل) ، کایخون (خسه) و خوسلو (بنزما)
گالکسی : سائوندرس (پرک) ، فرانکلین (جردن) ، دلاگارزا ، برهالتر (توماس) ، دونیوانت (دیویس) ، بیرچال ، بکام (کرفسکی) ، جونینیو (کیت) ، داناوان (خیمنز) ، خوان پابلو (کریستمن ، برت)  و لوپز (کاردوزو) .
گلها : 0-1 (30) : کایخون ، 0-2 (39-) خوسلو ، 0-3 ، کریستیانو رونالدو  (52) ، 0-4 ، بنزما (57) ، 1-4 ، کریستمن (66)
داور : خورخه فرناندز
کارت زرد : میگل اوپز(37)
استادیوم : مموریل
تماشاگر : 56.211


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 171
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 1081
بازدید کل : 6161
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1